środa, 3 grudnia 2014

Karmy Alsa // Żwirek Prezent dla kota

W dniu dzisiejszym, dzięki uprzejmości firm Alsa Hundewelt oraz Andalusia, szczęśliwym testerem został Julian :) Od firmy Alsa otrzymaliśmy do przetestowania mokre karmy, natomiast Andalusia dała nam możliwość sprawdzenia żwirku Prezent dla kota.
Wśród karm znalazły się: Baranina z północnych wysp, Kaczka z północnych krain, Renifer (!!) z północnego stepu, Ryba z Morza Północnego, Dziczyzna z północnych lasów oraz Wołowina z północnych łąk.
Otrzymany przez nas Prezent dla kota to żwirek Natura oraz zapachowa wersja Magiczny Las.

Produkty, które będziemy mieli okazję wypróbować:
W pewnym momencie pomyślałam, że Julian jest znudzony i wręcz gardzi karmą...
...jednak po chwili, gdy dokładniej się z nią zapoznał...
...chyba doszedł do wniosku, że jest smaczna :)
Najedzony poszedł zaznajomić się ze żwirkiem:
Aktualnie przy nim siedzi i pilnuje, by nikt go nie zabrał.
Gdyby nie fakt, że wczoraj wyczyściłam mu kuwetę, za sprawdzanie skuteczności Prezentu dla kota zabralibyśmy się od razu.

Szczerze mówiąc, jestem bardzo zadowolona, że te dwa produkty tak zgrały się w czasie. Efekty testowania pierwszego z nich będą miały niewątpliwy wpływ na drugi :)

Firmom, w imieniu swoim i Juliana, jeszcze raz dziękuję!

1 komentarz:

  1. Jestem zdania, że kocięta jako zwierzęta są całkiem przyjacielskie. Tym bardziej, że ja również posiadam u siebie ciekawego kotka. Wielce podoba mi się to co napisano w http://srokacz.pl/ruja-u-kota-jak-rozpoznac-i-jak-sobie-z-nia-radzic/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że koty są całkiem popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń